پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اولین دوره تخصصی سطح 3 کلام در حوزه علمیه کرمانشاه، با پیام حضرت آیت الله العظمی سبحانی(مدظله العالی)،

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی، کلام اسلامی را علمی شرافتمند دانست و بر ضرورت آشنایی طلاب با مسائل کلامی قدیم و جدید تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حضرت آیت الله العظمی سبحانی در پیامی به افتتاحیه اولین دوره تخصصی سطح 3 کلام در حوزه علمیه کرمانشاه، کلام اسلامی را علمی شرافتمند دانست و بر ضرورت آشنایی طلاب با مسائل کلامی قدیم و جدید تاکید کرد.

متن  پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«یَرْفَعِ اللهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ، وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ»(مجادله/11)

آیین نجات بخش و معارف بلند آن که از زبان پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه معصومین(علیهم السلام)تبیین شده است، عطیه ای است الهی که دانشمندان و عالمان دینی در راستای اهداف عالیه معصومین( علیهم الاسلام) وظیفه تبیین آن و مقابله با تهاجمات و شبهات در این باره را دارند؛ کلام اسلامی علمی شرافتمند است که این توانایی را به عالم دینی می دهد و در دنیای امروز ضرورت این علم بیش از هرمان دیگری احساس می شود و لازم است که طلاب محترم آشنایی لازم و کافی با مباحث و مسائل کلامی قدیم و جدید را داشته باشند.

بحمدالله با همت و پیگیری مدیریت محترم حوزه علمیه استان کرمانشاه قرار است شعبه ای از موسسه آموزش عالی امام صادق(علیه السلام) در آن شهر برقرار گردد؛ امید است طلاب علاقه مند این استان و استان های همجوار از این فرصت پپیش آمده استفاده نمایند و مسئولین محترم حوزه فضلا و علمای محترم آن بلاد نیز حمایت و پشتیبانی لازم را داشته باشند.

قم موسسه امام صادق(علیه السلام)

جعفر سبحانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha