پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۵۱.jpg

حوزه/ نرم افزار کاروران نور ۲ و ۳ با موضوع «بزرگ بانوی عاشورا» و «زنان عاشورایی»، با حضور اساتید و طلاب خواهر مدرسه علمیه نجمه خاتون تهران رونمایی شد.

خانم الهام اوستادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: نرم افزار کاروران نور ۲ و ۳ با موضوع «بزرگ بانوی عاشورا» و «زنان عاشورایی» و با حضور حجت الاسلام ابراهیمی از مسئولان ستاد اربعین حسینی، خانم نرگس یاوران مدیر، اساتید و طلاب خواهر مدرسه علمیه نجمه خاتون تهران رونمایی شد.

وی افزود: در این مراسم از زحمات فاطمه خانم اسبقی به عنوان مسئول تامین محتوای نرم افزار و خانم نسیم کاظمی طلبه مدرسه علمیه نجمه خاتون به عنوان طراح نرم افزار تقدیر شد.

اوستادی با اشاره به محتوای نرم افزار کاروان نور، ابراز داشت: این نرم افزار یک نرم افزار جامعی از حوزه علمیه نجمه خاتون سلام الله علیها بوده و حاوی محتوای ارزشمند برای محققان و طلاب پژوهشگر است.

مسئول فرهنگی مدرسه نجمه خاتون(س) تهران، افزود: با گسترش کاربرد و تاثیر فضای مجازی و استفاده از نرم افزارهای مختلف در زندگی روزمره، می توان از همین بستر به منظور ارائه هرچه بیشتر و مفیدتر مسائل تبلیغی وآموزشی در زمینه های مختلف استفاده کرد.

اوستادی خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت در رابطه با این نرم افزار، مستقل بودن آن از شبکه اینترنت است که امکان کار با آن در هر سیستمی را بدون هیچ محدودیتی فراهم می کند. علاوه بر این، در محیطی کاملا زیبا و کاربرپسند مخاطب می تواند به متن، صوت و بخش منفک شده در این نرم افزار به راحتی دسترسی داشته و به مطالعه این آثار گران بها بپردازید.

وی با اشاره به محتوای کاروان نرم افزار نور ۲، گفت: این بخش با عنوان «بزرگ بانوی عاشورا» اثری است که شرح زندگی و احوال أم المصائب حضرت زینب کبری سلام الله علیها را که در طول تاریخ، به زن بودن معنا بخشید و الگویی برای پیروان ولایت و رهبری بود، هست و خواهد بود را به تصویر می کشد.

مسئول فرهنگی مدرسه  نجمه خاتون(س) تهران در پایان به محتوای کاروان نور ۳ با عنوان «بانوان عاشورایی» اشاره کرد و اظهار داشت: بخش سوم یعنی بانوان عاشورایی، عنوان اثری ست که شامل زندگی نامه، مصائب و احوال بانوان گرامی، شجاع و متخلق به اخلاق حسینی و علوی می باشد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    0 0
    زنونه