جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عیادت امام جمعه همدان از مجروحان در درگیری با قاتل شهید قاسمی

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی  با حضور در منزل سربازی که در درگیری با قاتل شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی، مجروح شده بود از وی عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز به همراه فرمانده انتظامی استان همدان، مدیرکل تبلیغات استان و نماینده مدیر حوزه علمیه استان، با حضور در منزل سربازی که در درگیری با قاتل شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی، مجروح شده بود از وی عیادت کرد.

امام جمعه همدان در این دیدار با تاکید بر این که باید قدردان امنیت حاکم در کشور باشیم، اظهار داشت: امروز و این هفته فرصتی است تا از زحمات عزیزان نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنیم.

وی به ماجرای شهادت شهید قاسمی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در آن ماجرا دارای عملکرد بسیار خوبی بود و توانست در کمتر از 24 ساعت این فرد را به سزای عملش برساند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خاطر نشان کرد: این لطف خداوند بود که این اتفاق در شب رخ داد چرا که اگر این اتفاق در روز و در جمعیت به وقوع می پیوست معلوم نبود چه فاجعه ای ایجاد می شد.

وی با تشکر از شجاعت پرسنل نیروی انتظامی در برخورد با قاتل شهید قاسمی ابراز داشت: بدانید که اجر کار شما محفوظ است و امیدواریم که ما بتوانیم قدردان زحمات شما عزیزان باشیم.

لازم به ذکر است در این ماجرا یک نفر از پرسنل نیروی انتظامی و یک سرباز مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha