پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصاحبه با موضوع اربعين با استاد حوزه هرمزگان

حوزه/خانم سلیمانی گفت: اربعین حسینی سبب ایجاد اطمینان و امیدواری امت اسلامی به آینده و عدم اعتماد به یاوه گویی های دشمنان اسلام می شود.

خانم راضیه سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، هدف از برگزاری مراسم اربعین و پیاده روی را بر افراشتن پرچم قیام علیه ظلم و گرفتن حق مظلومان تاریخ از دشمنان اسلام و قرآن دانست و خاطرنشان شد: بنا به فرموده رهبر انقلاب شروع جاذبه مغناطیسی حسینی در روز اربعین است و اعلام صریح وفاداری و علاقه شدید محبان و ارادتمندان به حضرت سیدالشهدا (ع) است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس با اشاره به تاثیر پیاده روی عظیم اربعین بر جوانان، تصریح کرد: با توجه به تبلیغاتی که علیه انقلاب، امام و اسلام صورت گرفته، راهپیمایی اربعین آن را خنثی ساخته و باعث بیان صریح حقایق می شود.

وی در ادامه افزود: اربعین حسینی علاوه بر آگاهی جوانان از حقایق، سبب ایجاد اطمینان و امیدواری نسبت به آینده درخشان انقلاب و عدم اعتماد به گفته‌ها و یاوه گویی های دشمنان اسلام می شود.

سلیمانی با بیان اینکه جریان سیدالشهدا (ع) برای ما رسالتی تعیین کرد که مسئول آن هستیم، عنوان کرد: وظایف طلاب در ابتدا معرفت پیدا کردن نسبت به مکتب امام حسین (ع) و جریان اربعین و سپس تبیین و نشر آموزه‌های این مکتب از قبیل عدم تسلیم در برابر دشمنان اسلام، اهتمام به یاری دین خدا و تقویت مبانی علمی جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha