جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار مظاهر مجیدی

حوزه/ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: نیروهایی که شهید همدانی آن ها را تربیت کرده امروز آماده‌ اند تا با برافراشتن همان پرچم تا گام دوم انقلاب را با قدرت بردارند و در این مسیر به سمت جلو حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، شب گذشته در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج حسین همدانی، در حسینیه امام خمینی(ره) همدان، گفت: سردار همدانی در روزهای قبل از شهادت، بارها می گفت که دلش برای شهادت تنگ شده است و در آخر هم به آرزوی خودش رسید.

وی افزود: مجاهدت ها و تلاش های شهید همدانی هیچ گاه فراموش نمی شود و لذا امروز ما به شهید همدانی می ‌گوییم که دلمان برای شما تنگ شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان این که رهبر معظم انقلاب از شهید همدانی و شهید حججی به صورت ویژه نام برده اند، خاطر نشان کرد: امروز و در شروع گام دوم انقلاب شاگردان حاج حسین آماده اند تا گام دوم انقلاب را با قدرت بردارند و در این مسیر به سمت جلو حرکت کنند.

وی تصریح کرد: نیروهایی که شهید همدانی آن ها را تربیت کردند امروز آماده‌ اند تا با برافراشتن همان پرچم دنباله رو مسیری باشند که سردار همدانی در آن قدم گذاشت.

برپایه این گزارش، در بخش پایانی مراسم،  از کتاب "حدیث حاضر غایب" که روایتی زیبا از فراز و نشیب زندگی سردار همدانی است، رونمایی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha