چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدنی گفت: امروز شاهد رشد علمی و پژوهشی طلاب خواهر هستیم و در همین رابطه دانشکده هدی در 12 رشته در جامعه الزهرا راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مدنی در دیدار اعضای شواری سیاست گذاری حوزه علمیه خواهران با حضرت آیت الله نوری همدانی در قم گفت: حوزه علمیه خواهران از طرف جوانان استقبال خوبی دارد. امسال این استقبال از 30 استان بوده است ودرحال حاضر بیش از 20 هزار نفر در سطوح دو، سه و 4 مشغول تحصیل می باشند.

مدیر جامعه الزهرا  افزود: هم اکنون 50 هزار طلبه از این حوزه فارغ التحصیل شدند و مشغول تبلغ، تدریس و... می باشند.

وی بیان داشت: در سالهای اخیر در موضوع آموزش شاهد تحولات خوبی بودیم. در همین رابطه سعی شد تربیت استاد مورد توجه قرار گیرد تا به عنوان استاد از آنها در همین حوزه  استفاده شود.

این عضو شورای سیاست گذاری حوزه علمیه خواهران افزود: از دیگر برنامه های جامعه الزهرا توجه به موضوع پژوهش است. هم اکنون دارای دو مجله پژوهشی است که مجوز آن را از مراجع قانونی دریافت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی گفت: برنامه بعدی طراحی همایش کتاب سال حوزه علمیه خواهران است که برای بار دوم در زبانهای فارسی، عربی و انگلیسی برگزار می شود.

مدیر جامعه الزهرا افزود: از دیگر مسائل که در جامعه الزهراء مورد توجه قرار گرفته، تربیت مبلغ با بیش از 2هزار نفر و اعزام آنها برای تبلیغ، ساماندهی سایت فارغ التحصیلان و راه اندازی سایت مجازی برای فارغ التحصیلان، توجه به تربیت مشاوران، برگزاری سه دوره تربیت محقق و... بوده است.

وی بیان داشت: هم اکنون با وجود مشکلات زیاد شاهد رشد علمی و پژوهشی طلاب خواهر بودیم. درهمین رابطه دانشکده هدی در12 رشته هم راه اندازی شد.

این عضو شورای سیاست گذاری حوزه علمیه خواهران افزود: راه اندازی مهد کودک روزانه با حضور 1هزار نفر و مجتمع ورزشی با حضور 20 هزار نفر از دیگر فعالیت های این جامعه بوده است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha