سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
اعتمادی

حوزه/ حجت الاسلام اعتمادی با اشاره به آموزش نزدیک ۱۵به هزار نفر از گروه‌های مختلف مردمی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: هر ماه نزدیک ۱۰ الی ۱۵ هزار نفر از گروه‌های مردمی زیر نظر هزار نفر از افراد آموزش دیده در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب آموزش می‌بینند.

حجت الاسلام علی اعتمادی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه اظهار داشت: هزار مبلّغ از شبکه تبلیغ استان شامل افراد نخبه و تاثیرگذار اعم از روحانیون، بانوان فرهیخته، ائمه جماعات و ائمه جمعه با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، در بین آحاد مختلف جامعه آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

وی از اجرای دو عملیات ویژه گام دوم انقلاب طی ماه مبارک رمضان و نیز ماه محرم امسال خبر داد و افزود: در این دو عملیات به مدت یک هفته جامعه هدف شبکه تبلیغی استان تحت آموزش های لازم قرار گرفتند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به آموزش نزدیک ۱۵به هزار نفر از گروه‌های مختلف مردمی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: هر ماه نزدیک ۱۰ الی ۱۵ هزار نفر از گروه‌های مردمی زیر نظر هزار نفر از افراد آموزش دیده، در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب آموزش می‌بینند.

وی به تداوم کارگاه‌های آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب تا پایان سالجاری اشاره کرد و ادامه داد: با آغاز بکار سال تحصیلی جدید در مدارس و دانشگاه‌ها، بیانیه گام دوم انقلاب در قالب گفتمان دینی، برای دانش آموزان و دانشجویان استان تبیین و تشریح می‌شود.

حجت الاسلام اعتمادی از بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سند توسعه پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت: باید تبیین این بیانیه در جامعه از سوی تمام گروه‌ها انجام گیرد.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha