جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 867205
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
مدیر مدرسه علمیه گراش

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) شهرستان گراش از راه اندازی دوره مکالمه عربی ویژه اساتید و طلاب، در جنوب استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام ابوذر برفر در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به تشکیل کلاس مکالمه عربی ویژه اساتید و طلاب مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) شهرستان گراش، اظهار داشت: با هماهنگی موسسه زبان قم، از استاد حجت الاسلام حجر برای تدریس این کلاس دعوت به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه کلاس مکالمه عربی از ابتدای سال تحصیلی جدید آغاز و تا مدت دو سال ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: پس از اتمام کلاس مکالمه عربی طلاب مسلط به زبان عربی خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) گراش تصریح کرد: بیش از 60 نفر از اساتید و طلاب در کلاس مکالمه عربی شرکت می کنند که پس از اتمام دوره، به هر کدام از آنان گواهی پایان دوره اعطا می شود.

وی در ادامه به دیگر برنامه های مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) شهرستان گراش اشاره کرد و بیان داشت: سرکشی از خانواده شهدا و برگزاری دعای توسل به صورت هفتگی در خانه شهدا از جمله برنامه های مدرسه به شمار می رود.

حجت الاسلام برفر ابراز کرد: اعزام هر ساله بیش از 60 نفر از طلاب به پیاده روی اربعین حسینی و کربلای معلی از دیگر برنامه های است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha