شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
من الایران الی العراق / آماده سازی هدیه برای کودکان عراقی

حوزه/ جمعی از طلاب و دانشجویان اهواز، در حرکتی جهادی، اقدام به آماده‌سازی بیش از یک هزار هدیه برای کودکان عراقی کردند.

حجت‌الاسلام محمدصادق رستم پور، موسسه‌ فرهنگی ولایت عشق، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آماده‌سازی بیش از یک هزار هدیه برای کودکان عراقی، اظهار داشت: طرح «منَ الایران اِلَی العراق» به پاس قدردانی از مردم میهمان‌نواز عراق بود که هرساله میزبان خیل عظیمی از زائران اربعین حسینی، به‌ویژه ایرانیان هستند.

وی با بیان اینکه طرح «منَ الایران اِلَی العراق» به همت موسسه‌ فرهنگی ولایت عشق و همراهی و همیاری ارادتمندان امام حسین(ع) انجام شد، تصریح کرد: در این طرح بانوان خوش‌سلیقه اهوازی، با تهیه یک سری اقلام ویژه کودکان، بیش از یک هزار هدیه آماده کردند.

حجت‌الاسلام رستم پور، با بیان اینکه هدایای آماده شده، صرفاً ویژه کودکان عراقی و به پاس محبت آنها به زوّار اربعین است، گفت: إن‌شاءالله در نظر داریم این هدایا را توسط طلاب و دانشجویان در راهپیمایی اربعین حسینی، تقدیم کودکان عراقی کنیم.

وی در پایان با اشاره به محتوای هدیه‌های بسته‌بندی‌شده، بیان کرد: دستبند، دفتر نقاشی، مداد رنگی، هواپیما و... بخشی از هدایای آماده شده توسط خواهران است که إن‌شاءالله به‌زودی به دست صاحبان اصلی‌شان خواهد رسید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جعفرزاده IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
    1 0
    احسنت
  • علی NL ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
    1 0
    چه کار خوبی آفرین احسنت
  • فادمه IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    دفتر نقاشی و مداد رنگی