پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: مکتب امام حسین (ع) دانشگاه شناخت آرمان‌های الهی محسوب می شود، چرا که اربعین فرصتی عظیم برای شناخت مکتب اباعبدالله الحسین (ع) و انتقال بیش از پیش آن به جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در جمع خیرین ستاد اربعین حسینی استان قزوین که در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، گفت: باید در پاسداری از آرمان‌های اباعبدالله الحسین (ع) در میدان باشیم و  اربعین فرصتی عظیم در پاسداری از این رسالت مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مکتب امام حسین (ع) دانشگاه شناخت آرمان‌های الهی محسوب می شود، چرا که اربعین فرصتی عظیم برای شناخت مکتب اباعبدالله الحسین (ع) و انتقال بیش از پیش آن به جامعه است.

وی به نقش اثرگذار حماسه اربعین در تقویت جبهه مقاومت اشاره کرد و  ابراز داشت: حضور میلیونی مردم در پیاده‌روی اربعین، موجب تقویت جبهه مقاومت شده و این موضوع باعث هراس دشمنان شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی باید حماسه اربعین را جدی بگیریم، بیان کرد: همه باید به هر میزانی که در توان داریم در کمک‌های مالی و حضور در مراسم اربعین در میدان باشیم، چرا که حمایت از اربعین موجب تقویت جبهه مقاومت در منطقه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha