جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار کارگر در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی

حوزه/ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ما در این بنیاد، دفاع مقدس را هرگز تمام شده نمی‌دانیم، بلکه تداوم این دفاع ارزشمند و اشاعه فرهنگ والای آن‌را برای خود تکلیف می‌دانیم و بر این اساس، امروزه دفاع مقدس در قالب مدافعان حرم اهل بیت (ع) و مدافعان وطن همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار بهمن کارگر، در دیدار با  فرمانده نیروی انتظامی و مسئولان این نیرو، به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی ناجا، ضمن قدردانی از تلاش‌های مخلصانه فرماندهی، مسئولان و کارکنان ناجا در برقراری نظم و امنیت اظهار داشت: تا کسی در نیروی انتظامی خدمت نکند، جایگاه و عظمت کاری که در نیروی صورت می‌گیرد را متوجه نمی‌شود؛ اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند «وظیفه نیروی انتظامی در میان نیروهای مسلح وظیفه استثنایی، بسیار حساس، سنگین و در عین حال بسیار ظریف است» حقیقت دارد. مردم از صبح تا شب و از تولد تا مرگ با نیروی انتظامی سر و کار دارند، هرچه جلوتر می‌رویم بیشتر به این نکته پی می‌بریم. امروز نیز نیروی انتظامی با بسط و گسترش رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی با ایجاد «پلیس فتا» اقدامات ارزشمندی را در جهت کنترل، ساماندهی و برخورد با تخلفات در این حوزه توفیقات بسیار خوبی را داشته است.

وی افزود: احساس امنیت در همه امور مؤثر است؛ اگر امنیت نباشد نه برنامه‌ریز می‌تواند درست برنامه‌ریزی کند، نه تولیدکننده می‌تواند کار خود را درست انجام دهد و نه شهروندی می‌تواند آرامش داشته باشد. باید خدا را شکر کنیم که کشور ما به واسطه وجود نیروهای مسلح مقتدر از امنیت بالایی برخوردار است.

سردار کارگر در ادامه با اشاره به بیانات حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: انجام وظیفه در ناجا جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود. دفاع از مرزها، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و دشمنان و معاندان داخلی از مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی است که این مجاهدت‌ها یادآور و متاثر از حماسه آفرینی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است. ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دفاع مقدس را هرگز تمام شده نمی‌دانیم و تداوم این دفاع ارزشمند و اشاعه فرهنگ والای آن‌را برای خود تکلیف می‌دانیم و بر این اساس امروزه دفاع مقدس در قالب مدافعان حرم اهل بیت (ع) و مدافعان وطن همچنان ادامه دارد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و تلاش‌های مخلصانه فرماندهی، مسئولان و کارکنان ناجا در ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و مدافعان امنیت کشور بویژه در تامین امنیت و ایمنی کاروان‌های راهیان نور بیان داشت: در گزارشی که در موضوع راهیان نور محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه دادیم ایشان بر حفظ ایمنی زائران راهیان نور تاکید داشتند. لذا در سال ۱۳۹۷ بیش از ۷ میلیون نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند که بحمدالله و با تعامل و تدابیر نیروهای نظامی و انتظامی هیچگونه تلفات جاده‌ای نداشتیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس در پایان ماموران نیروی انتظامی را از هماهنگ‌ترین، مودب‌ترین و منظم‌ترین نیروها دانست و گفت: حضور فعال نیروی انتظامی در تامین امنیت کاروان‌های راهیان نور در اعزام به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha