جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برگزاري دومین نشست کنگره شهدای روحانی در بندرعباس

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: کنگره ۱۵۰۰ شهید هرمزگان به مدت سه روز در دی ماه برگزار می شود که یک روز آن به کنگره شهدای روحانی اختصاص دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد برزگرپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، در دومین نشست کنگره شهدای روحانی که با حضور اعضا کمیته های کنگره شهدای روحانی در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، بیان کرد: در این نشست هفت کمیته از جمله کمیته اجرایی، تبلیغات، تدوین و نشر، نمایشگاه، امنیت، رایانه به ارائه گزارش و پیشنهاد در راستای فعالیت های انجام شده خود برای برگزاری کنگره شهدای روحانی پرداختند.

وی با اشاره به اهم مصوبات این نشست افزود: تدوین یک کتاب در شان شهدای روحانی، بیان خاطرات شهدا در جلسات سخنرانی علما، نامگذاری یک بلوار به نام شهدای روحانی از مصوبات این کنگره بود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطر نشان کرد: تصویب بودجه برای چاپ کتاب شهید طلبه عبدالمجید قنبری، دعوت از نمایندگان رسانه جهت نشر خاطرات شهدا در نشریات، خبرگزاری ها، سایتها از دیگر مصوبات این نشست است.

وی همچنین تصریح کرد: کنگره ۱۵۰۰ شهید هرمزگان به مدت سه روز در دی ماه برگزار می شود که یک روز آن به کنگره شهدای روحانی اختصاص دارد.

  حجت الاسلام و المسلمین برزگرپور بیان کرد: اختصاص ۱۵۰۰ جهیزیه به نیت ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان از اقدامات مثبت این کنگره سه روزه است و بخشی از این جهیزیه به طلاب تازه مزدوج اهدا می شود.

وی به پیشنهادهای مطرح شده اعضا کمیته های کنگره شهدای روحانی در این نشست پرداخت و گفت: بیان خاطرات شهدا به طور مستمر در رسانه ها، برگزاری شبی با شهدا در مدارس علمیه، اجرای طرح های عمرانی با محوریت شهدای روحانی، بهره مندی از مهمانان کنگره در صدا وسیما جهت تولید برنامه، نصب بنر شهدای روحانی در ادارات از جمله پیشنهادهای اعضا در این کنگره بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha