جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داخل اسرائیل

حوزه/ برنامه «داخل اسرائیل»(Dentro de Israel) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی این هفته به معضلات بهداشتی و وضعیت نابسامان بیمارستان های اسرائیل می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «داخل اسرائیل» به موضوعات نشانگر فروپاشی داخلی رژیم صهیونیستی می‌پردازد و موضوع این هفته برنامه راجع به وضعیت بد بیمارستان های اسرائیل است. براساس آمارها عده قابل توجهی از مراجعه کنندگان به بیمارستان دچار بیماری های عفونی می شوند و برخی از آنها جان خود را از دست می دهند.

بیمارستان ها در اسرائیل می توانند کشنده باشند. براساس اعلام وزارت بهداشت اسرائیل، سالانه حداکثر 6 هزار بیمار در اسرائیل به دلیل عوارض عفونت های ناشی از بستری در بیمارستان جان خود را از دست می دهند. این در حالی است که 40 هزار بیمار دیگر هم در اسرائیل به عفونت‌های بیمارستانی مبتلا شده اند و این گزارش تا مدت ها مخفی نگه داشته شده بود.

به نظر می رسد اسرائیل در مورد استانداردهای بین المللی پیرامون بهداشت بیمارستان با چالش هایی رو به رو است و موارد ایمن سازی را برای جلوگیری از شیوع بیماری نادیده می گیرد. این امر پیامدهای منفی جهانی را به دنبال دارد زیرا میلیون ها ساکن رژیم صهیونیستی، دارای شهروندی کشورهای خود هستند و به بسیاری از نقاط جهان سفر می کنند و این امر خطر انتشار عفونت ها در سایر نقاط دنیا را بیشتر می کند.

«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری سه شنبه ساعت ۵:۳۰ و ۱۴:۳۰، چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha