پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، حضور جوانان در اربعین حسینی امسال را نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه شهرستان بیجار اظهار داشت: خوشبختانه علیرغم برخی از مشکلات موجود، آمار زائران اربعین حسینی کشور به ویژه استان کردستان بسیار بالاست که این نشان از حب و محبت مردم این خطه به خاندان اهل بیت علیهم السلام دارد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: بیجار هر ساله محل عبور بسیاری از زوار استان های مختلف و حتی مسلمانان دیگر کشورهای بوده است، لذا تمهیدات لازم برای پذیرایی از این عزیزان و محبان اهل بیت علیهم السلام به خوبی در این شهرستان اندیشیده شده است.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: یکی از برنامه های خوب در این ایام، حضور روحانیون و طلاب در موکب ها و امکان اسکان زائران حسینی است. روحانیون و طلاب در این اماکن پاسخگوی سئوالات شرعی و دینی زوار حسینی خواهند بود.

وی حضور جوانان در اربعین حسینی امسال را نسبت به سال های گذشته بسیار خوب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امسال شاهد استقبال خوبی از سوی جوانان و نوجوانان عاشق اهل بیت علیهم السلام در این شهرستان هستیم، لذا باید بتوانیم این عشق و محبت را در دل این جوانان تقویت کنیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: تمامی موکب ها توسط مردم و به صورت خودجوش اداره می شوند و بی شک این حرکت باعث تقویت وحدت و همدلی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha