جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 867287
۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
ششمین جایزه جهانی اربعین

حوزه/ دبیرخانه ششمین جایزه جهانی اربعین جهت ارسال عکس، فیلم و سفرنامه زائران اربعین حسینی اعلام فراخوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دبیرخانه ششمین جایزه جهانی اربعین طی فراخوانب از زائران اربعین حسینی دعوت کرد عکس، فیلم و سفرنامه خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با توجه به ظرفیت معنوی بی نظیر و ارزشمند اربعین سید و سالار شهیدان، حسین بن علی(ع) که با راهپیمایی میلیونی شیفتگان آن حضرت از سراسر جهان همراه است، تصمیم به برگزاری مسابقه ای فراملی کرده تا جلوه های این رویداد عظیم فرهنگی، دینی و بین المللی را به نحوی شایسته به جهانیان معرفی کند.

بر این اساس، دبیرخانه جایزه جهانی اربعین در سازمان مزبور از سال 1393 ایجاد شده و نخستین دور این جایزه را با موضوع عکس برگزار کرد. در پی استقبال گسترده شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از این جایزه، در ادوار بعدی، با افزوده شدن موضوعات فیلم و سفرنامه، جایزه جهانی اربعین در ابعاد گسترده تری برگزار شد.

اکنون با استعانت از خداوند متعال و عنایت ویژه سید و سالار شهیدان، دبیرخانه ششمین دور جایزه جهانی اربعین رسما کار خود را آغاز کرده است که علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پنجم اسفندماه سال جاری با مراجعه به سایت http://intlarbaeen.com و یا صفحات اجتماعی به این دبیرخانه ارسال کنند.

دبیرخانه ششمین جایزه جهانی اربعین در تهران، خیابان ولی عصر(عج)، نرسیده به تقاطع خیابان دکتر فاطمی، شماره 1924 واقع شده است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با پست الکترونیکی arbaeen@icro.ir یا شماره تلفن 02188934301 ارتباط برقرار کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha