جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست خبری مسئول دبیرخانه مبلغین اربعین در خبرگزاری حوزه

حوزه/ مسئول دبیرخانه مبلغان اربعین بیان کرد: افزایش گسترده زائران وظیفه مبلغان را سنگین تر کرده است.

 به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین استقامت امشب در همایش توجیهی مبلغین اربعین در قم گفت: حضور مبلغان جهادی در اربعین بسیار مهم است.

وی افزود: این حضور برای زوار آستان امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) مغتنم است ولی سازمان دهی فعالیت های این رویداد فرهنگی بسیار مهم است، از جمله مهمترین فعالیت ها، فعالیت های فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین استقامت یادآورشد: فعالیت جمعی و جبهه ای و جریان ساز و تخصصی تبلیغی اربعین چند سالی است که به همت فعالان جهادی تبلیغ در حوزه شکل گرفته است.

وی گفت: امسال جمعیت زوار روبه افزایش است و نسبت به سالهای گذشته نیز چشم گیر بوده است؛ این مساله وظیفه تبلیغی و ذات حوزوی ما را سنگین تر می کند؛ امسال مبلغان ما در 90 درصد مواکبی که از ایران برای خدمت رسانی در موضوعات مختلف اسکان و تغذیه و... مستقر هستند، حاضر خواهند بود.

مسئول دبیرخانه مبلغان اربعین تصریح کرد: همچنین روحانیون مبلغ نیز در کاروان هایی که از مبدا استان ها به صورت مردمی و خودجوش در مسیر حاضر می شوند، به عنوان روحانی کاروان مردمی حضور می یابند.

وی با اشاره به حضور مبلغان اعزامی از قم در مرز، افزود: مباحث آموزشی امسال به شکل کاملا جدی در استان ها انجام شده است و این آموزش هم افزایی بین یگان های مبلغ اربعین را جدی تر کرده است؛ پژوهش و محتوایی که در این زمینه واجب است .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha