پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پیاده روی اربعین

حوزه/ دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین، با اشاره به نام‌نویسی بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در سامانه سماح، گفت: تا به امروز بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند که استان‌های خوزستان، تهران، و خراسان بیشترین متقاضی را داشته‌اند.

حجت‌الاسلام صحبت الله رحمانی، دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خصوص آخرین اخبار از روند نام‌نویسی مشتاقان سفر به اربعین حسینی، اظهارداشت: تاکنون حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه استان خوزستان بیشترین متقاضی ثبت‌نام در سامانه سماح را داشته، گفت: تا به امروز بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند که استان‌های خوزستان، تهران، و خراسان بیشترین متقاضی را داشته‌اند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت کشور، تصریح کرد: روند ثبت‌نام همچنان با نزدیک شدن به حرکت عظیم راهپیمایی اربعین رو به افزایش است.

حجت‌الاسلام رحمانی، در خصوص چگونگی برگشت هزینه ثبت‌نام در سامانه سماح در صورت انصراف، گفت: افرادی که از سفر به کربلای معلا منصرف شده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح و استفاده از بخش انصراف، ثبت‌نام خود را منصرف کنند تا به طور خودکار در سیستم بانکی مبلغ واریز شده به حساب آن‌ها بازگردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    0 0
    نیروی انتظامی ثابت کرد که نمیتواند بیش از توانش کار کند !!اآقای رئیس شما که برنامه ریزی ندارید و نیروهم ندارید .و قدرت انجام کار را ندارید چرا اداره گذرنامه را قبول کردی چرا مردم را سر کار گذاشتی .؟؟من که اینو انتقاد میکنم نظامی هستم .اما نه مثل شما که شعار بدم اما عمل نکنم
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    0 0
    فرمانده محترم نیروی انتظامی .شما که یک برگ تردد را 12 روزه بدست مردم میدهید چطور میتوانید از جان و تغذیه و .....وسفر مردم حمایت کنید