جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار عباس زاده ، فرمانده انتظامی استان خوزستان

حوزه/ سردار عباس زاده با بیان اینکه از همه ظرفیت برای تأمین امنیت زائران استفاده می‌کنیم، گفت: نیروی انتظامی استان خوزستان انواع خدمات را با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهایی که متولی ارائه خدمات به زائران اربعین در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه هستند، از شش ماه قبل انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان، در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین تدابیر اتخاذ شده پیرامون تأمین امنیت زائران، اظهارداشت: برای تأمین نظم و امنیت افراد زیادی از پلیس آگاهی را در پارکینگ‌های دو مرز شلمچه و چذابه مستقر کردیم و در طول این هفت روز هیچ موردی از نا امنی و حتی سرقت را در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه نداشتیم.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در خصوص تأمین امنیت زائران از شش ماه قبل شروع شده، تصریح کرد: نیروی انتظامی استان خوزستان انواع خدمات را با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهایی که متولی ارائه خدمات به زائران اربعین در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه هستند، از شش ماه قبل انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان، با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی از همه ظرفیت خود برای تأمین امنیت زائران استفاده کرده است، گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان مسئول کمیته امنیتی-انتظامی اربعین، با استفاده از ظرفیت و همه توان خود، برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای خدمت‌رسانی به زائران در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه، انجام داده است.

سردار عباس زاده، با بیان اینکه نیروی انتظامی از ابتدای راه‌های ورودی به خوزستان، حضور دارد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی و تعامل با نیروهای سپاه و بسیج، توقفگاه‌ها و مواصلی که در بین راه بود را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد و گفت: همچنین در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه، بخشی از پارکینگ‌ها را به بهترین شکل ممکن محصور کردیم و علاوه بر آن نیز، روشنایی، لاین بندی و خط‌کشی و آرم و علائم راهنمایی و رانندگی، در طول مسیر و پارکینگ‌ها انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان، در پایان با بیان اینکه هر ۲ مرز شلمچه و چذابه آمادگی لازم برای عبور زائران از پایانه‌ها را خواهند داشت، اظهارداشت: در پایانه مرزی شلمچه ۴۸ گیت و پایانه مرزی چذابه ۲۶ گیت تعبیه شده است. همچنین ۲۴ گیت نیز به‌صورت ذخیره داریم تا اگر جمعیت بیشتری وارد مرز شد، مشکلی در تردد زائرین وجود نداشته باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha