پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زائر اربعین

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: همچنین با آغاز راهپیمایی زوار اربعین حسینی بیش از 15 هزار جلد کتاب احکام، دفترچه راهنما و نقشه راه ها بین زائرین توزیع شده است.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: مردم و مسئولان کردستان همچون سال های گذشته آماده پذیرایی و اسکان زائرین اربعین حسینی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: خوشبختانه در نشست های اربعین استان کردستان تمام تمهیدات لازم برای چنین روزهایی اندیشه شده بود و امروز شاهدیم که در بحث اسکان و پذیرایی  هیچ مشکل خاصی در منطقه نداریم.

حجت الاسلام سادات ادامه داد: عبور زائران دیگر شهرها و حتی کشور آذربایجان از کردستان به سمت عراق باعث گردیده که ما برنامه هایمان را ساماندهی نماییم از این رو از پتانسیل خود مردم در این زمینه نهایت استفاده را برده ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته درباره اربعین امسال مسئولیت و مدیریت 19 موکب کردستان که 14 مورد آن در خود کردستان، یک موکب در خسروی و 4 موکب در کربلا می باشد، همگی بر عهده مردم و داوطلبین خدمت به حضرت سیدالشهدا (ع) می باشد.

وی تصریح کرد: بیش از پانصد نفر در موکب های اربعین مردم کردستان در کربلا از زوار حسینی پذیرایی می کنند.

حجت الاسلام سادات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اعلام مراکز و نهادهای مرتبط با ستاد اربعین کشور، امسال بیش از 15 هزار زائر از استان کردستان عبود خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: این زائرین سفر خود را از دوشنبه هفته جاری شروع کرده اند و همچنان در حال ادامه است.

این مقام فرهنگی ادامه داد: برای پذیرایی و اسکان بهتر زائرین اربعین حسینی امسال 3 موکب در شهر سنندج ایجاد شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: همچنین با آغاز راهپیمایی زوار اربعین حسینی بیش از 15 هزار جلد کتاب احکام، دفترچه راهنما و  نقشه راه ها  بین زائرین توزیع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha