پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرآن

حوزه/ فراخوان ثبت نام در دوره تربیت مروّج تفسیر قرآن کریم از سوی اداره قرآن و حدیث جامعةالزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  خانم طیبه سادات طباطبایی، اظهار کرد: دوره‌تخصصی تربیت مروج قران کریم به همت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نیمسال اول ۹۸ برگزار می‌شود.

 مدیر کل امور تربیتی افزود: با توجه به ضرورت ارائه معارف قرآن کریم و تأکید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بر این امر مهم، اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با هدف ارتقای توانمندی طلاب در تبیین معارف قرآن کریم، دوره‌ تخصصی تربیت مروج تفسیر قرآن کریم را در ترم جاری فراخوان کرده است و طلاب می‌توانند جهت شرکت در این دوره‌ ثبت نام کنند.

وی افزود: این دوره با همکاری ستاد عالی تفسیر قرآن کریم زیر نظر استاد حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی و با حضور اساتید مجرب و با سرفصل‌هایی نظیر قالب‌های بیان تفسیر، اصول و قواعد کاربردی، روش برداشت از قرآن مجید، روش دسته‌بندی آیات قرآن کریم، روش ترجمه قرآن و نقدآموزی بر ترجمه‌های موجود برگزار می‌شود.

طباطبایی،  مهلت ثبت نام در این دوره‌ را تا ۲۵ مهرماه ۱۳۹۸ عنوان کرد و اظهار داشت: ثبت نام این دوره همزمان با سایر دوره‌های اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تنها از طریق مراجعه به سامانه http://qh.jz.ac.ir امکان‌پذیر است.

در صورت نیاز به همراهی در مراحل ثبت نام یا پرسشی پیرامون این دوره، با شماره تلفن‌  ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرید و یا به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنید.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha