پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ استاد حوزه، هدایت گر بودن را یکی از مسائل مهم بر شمرد که مدیران مدارس علمیه و اساتید آن را بر عهده دارند، گفت: آیا این امر در پزشکی و مهندسی هم وجود دارد، جز رحمت خدا هیچ چیز نمی تواند پاسخ گوی این حرکت باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، صبح امروز در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه که در سالن شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، اصلاح مسائل دنیوی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اگر متون دینی را مشاهده می کنیم، می بینیم که دنیا نمی تواند پاسخگوی مسائل اصلاحی باشد.

وی با تاکید بر اینکه مفسده این قدر بسیار است که دنیای کنونی نمی تواند گوشه ای از کیفر آن را به نمایش بگذارد، افزود: در مسائل اصلاحی نیز اموری وجود دارد که دنیا با تمام ظرفیت خود نمی تواند گوشه ای از پاداش آن کار اصلاحی را به نمایش بگذارد.

مدیر سابق حوزه علمیه استان فارس با اشاره به اهمیت کار مدیر و استاد، تصریح کرد: کار مدیریتی از آن دسته از کارهایی است که با هیچ قیمتی قابل مقایسه نیست، از این رو مدیران باید به این حدیث نورانی از امام صادق(ع) توجه کنند که می فرماید چتر رحمت خداوند بر جمعیتی است که چراغ تربیت و هدایت است.

وی، هدایت گر بودن را یکی از مسائل مهم بر شمرد که مدیران مدارس علمیه و اساتید آن را بر عهده دارند، عنوان کرد: آیا این امر در پزشکی و مهندسی هم وجود دارد؛ جز رحمت خدا هیچ چیز نمی تواند پاسخ گوی این حرکت باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha