شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار اشتری

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه تاکنون هیچ کس به صورت غیرقانونی از مرزها خارج نشده است، گفت: گیت های خروجی و ورودی را افزایش داده ایم و بحمدالله تاکنون هیچ مشکل امنیتی در مرزهای چهارگانه و در طول مسیر وجود نداشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، در آخرین روز از هفته ناجا که با عنوان «مرزبانی، اقتدار مرزی ، امنیت پایدار» نامگذاری شده  است، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در دیداری سرزده از مرز مهران در استان ایلام بازدید کرد.

سردار اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام، با اشاره به اینکه مرزهای سه گانه «شلمچه، چذابه و مهران» آماده خدمت رسانی به زائران عزیز هستند، اظهارداشت: نیروی انتظامی برای عملیات بزرگ اربعین آمادگی کامل دارد.

وی به تجربه بیش از ۶ ساله نیروی انتظامی در ماموریت عظیم اربعین اشاره و بیان کرد: با توجه به اشتیاق مردم در سال جاری و افزایش چشمگیر آمار تردد زائران در مرزهای چهار گانه، برنامه ریزی و آمادگی های لازم  به منظور تسهیل تردد زوار و خدمتگزاری شایسته به آنها را در مرزها ایجاد کرده ایم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: از سال گذشته، جلسات متعددی را در راستای تسهیل تردد زائران در درون ناجا و نیز با مسئولان کشور عراق برگزار کرده ایم.

فرمانده ناجا گفت: امسال با توجه به درخواست ها و اشتیاق مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین با هماهنگی های به عمل آمده با طرف عراقی، اقدام به چاپ برگ تردد موقت زائر کرده ایم که تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار برگ چاپ و ارسال شده است.

سردار اشتری با اعلام اینکه تاکنون هیچ کس به صورت غیرقانونی از مرزها خارج نشده است، عنوان کرد: گیت های خروجی و ورودی را افزایش داده ایم و بحمدالله تاکنون هیچ مشکل امنیتی در مرزهای چهارگانه و در طول مسیر وجود نداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha