پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نگاهی به فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیون در پیاده روی اربعین حسینی

حوزه/ حجت‌الاسلام فردآقایی، با اشاره به اعزام ۲۶۰ مبلغ به مرزهای شلمچه و چذابه، گفت: روحانیون مبلغ از بازه زمانی ۱۷ لغایت ۲۷ مهرماه فرصت دارند طبق جدول زمان‌بندی شده، در مناطق از پیش معین شده حضور به هم رسانده و فعالیت‌های تبلیغی خود را انجام دهند.

حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون جدول اعزام مبلغان این اداره به مناطق مرزی، اظهارداشت: کلیه مبلغانی که به دو مرز شلمچه و چذابه به مناسبت اربعین حسینی اعزام می‌شوند ۲۶۰ نفر می‌باشند.

وی با اشاره به بازه زمانی حضور مبلغان در پایانه‌های مرزی، گفت: روحانیون مبلغ از بازه زمانی ۱۷ لغایت ۲۷ مهرماه فرصت دارند طبق جدول زمان‌بندی شده، در مناطق از پیش معین شده حضور به هم رسانده و فعالیت‌های تبلیغی خود اعم از اقامه نماز، بیان آداب زیارت، پاسخگویی به سؤالات اعتقادی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توجه به خانواده را انجام دهند.

مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، تصریح کرد: به‌طور روزانه در هر مرز ۲۰ مبلغ حاضر خواهد شد و این رویه تا انتهای زمان معین شده، ادامه دارد.

حجت‌الاسلام فردآقایی، با اشاره به‌ روزهای پیک تردد زائرین اربعین حسینی، اظهارداشت: در روزهای پیک مدت‌زمان حضور هر مبلغ در مرز ۳ روز خواهد بود تا مبلغان بتوانند پاسخ گوی نیازهای فرهنگی-اعتقادی زائرین باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha