پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی آغاز به کار کرد

حوزه/ سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی در افتتاحیه سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی،پیش از ظهر امروز در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار شد، ابراز کرد: جمعی از متخصصان و جراحان داخلی و خارجی از ۱۹ کشور جهان در این کنگره سه روزه از ۱۷ تا ۱۹ مهر ۱۳۹۸ حضور خواهند داشت.  

دکتر محمود محمدزاده شبستری با اشاره به برگزاری باشکوه دو دوره گذشته کنگره بین‌المللی قلب در بیمارستان رضوی ادامه داد: بسیار خرسندیم که سومین دوره این کنگره با شکوه و رونق بیشتری برگزار می شود و امسال حداقل ۱۵ میهمان بیشتر از سال گذشته در این کنگره حضور دارند که بی شک این امر از عنایت خاصه امام رضا(ع) است و باید قدردان آن باشیم.

وی گفت: این کنگره میزبان بیش از ۴۰ متخصص و جراح خارجی است که از رؤسای انجمن‌های علمی قلب و عروق و پزشکان برجسته و درجه یک جهان هستند.

شبستری به ثبت‌نام حدود ۷۰۰ نفر در سومین کنگره جهانی قلب رضوی اشاره و اضافه کرد: ۲۰ دانشگاه و انجمن علوم پزشکی کشور و چهار انجمن بزرگ قلب و عروق دنیا در این رویداد علمی پزشکی به مدت سه روز به گفتگو و تبادل علمی جدیدترین یافته‌ها در حوزه قلب و عروق می‌پردازند.

رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی با اشاره به انجام ۲۰۰ سخنرانی در این کنگره قلب تصریح کرد: ۲۲ عمل زنده قلب و عروق در بیمارستان رضوی و بیمارستان قلب شهید رجایی تهران در طول سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی انجام خواهد شد که به صورت هم‌زمان در کانال‌های ویدیویی در سطح جهان قابل مشاهده است.

وی ضمن تشکر از نهادهای مختلف کشور برای برگزاری سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی افزود: امیدوارم میزبان شایسته‌ای برای تمامی شرکت‌کنندگان این کنگره باشیم.

لازم به ذکر است، دکتر فریدون نوحی رئیس انجمن قلب ایران نیز در این مراسم حضور بهم رساند و از تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری سومین کنگره بین‌المللی قلب رضوی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha