پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار اشتری

حوزه/فرمانده ناجا با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گذرنامه و برگه تردد موقت برای زائران صادر شده است، ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته گذرنامه ها و برگه های تردد به موقع به افراد متقاضی تحویل داده شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار حسین اشتری، در گفت و گوی تلویزیونی بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما، ضمن تسلیت اربعین حسینی (ع)، اظهار داشت: خوشحال هستیم توفیق شد تا از نزدیک از پایانه مرزی مهران بازدیدی داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر جمعیت فشرده ای در حال تردد از این مرز هستند؛ از ابتدای ماه صفر تاکنون، بیش از یک میلیون  نفر از مرزهای چهارگانه برای زیارت عتبات عالیات وارد کشور عراق شده اند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گذرنامه و برگه تردد موقت برای زائران صادر شده است، ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته گذرنامه ها و برگه های تردد به موقع به افراد متقاضی تحویل داده شده است.

سردار اشتری با بیان اینکه با افزایش گیت ها مشکلی در تردد وجود ندارد، افزود: امیدواریم با همکاری مردم تا پایان مراسم مشکلی بوجود نیاید.

فرمانده ناجا با بیان اینکه همه دستگاه های مسئول در تسهیل زائران خوشبختانه نقش آفرینی می کنند، خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری مردم با این دستگاه ها مشکلی به وجود نیاید.

سردار اشتری ادامه داد: همکاران ما در جاده ها و شهرها برای تسهیل آمد و شد و تأمین امنیت زائران آماده هستند.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: زائران حتما در بین راه ها در مواکب استراحت کرده و با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند تا هیچ مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زینب IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
    0 0
    س امردزعصرکاروان حرکت میکنه فرزندشهیدام بخاطرخون پدرم کمک کنیدحاضرم هزینه=پیشتازبدم تاظهربرسه دستم من دوهفته برای گذرنامه اقدام کردم ولی پلیس ÷10 ثبت نکرده بود