جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز هدف دشمن نفوذ و توطئه در عرصه های مهم فرهنگی، دینی و انقلابی است، افزود: این وظیفه و رسالت روحانیت است که با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه مسیر صحیح را به مردم و نسل جوان نشان دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مبلغان دینی شرق استان در بهشهر با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی، این اجتماع عظیم را حرکتی عزتمندانه در برابر توطئه دشمنان دانست.

وی با بیان این که در طول سال های اخیر دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب کنند، افزود: ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه با همین هدف دنبال شد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که در سایه رهنمودهای مرجعیت دینی بسیاری از توطئه های دشمنان در کشورهای اسلامی خنثی شد، بیان داشت: اگر امروز دشمن در عراق دوباره دست به فتنه زده به دلیل اقتدار جبهه مقاومت است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان نمی توانند مانع گسترش گفتمان مقاومت در منطقه و جهان شوند، خاطرنشان کرد: امروز گفتمان مقاومت به یک فرهنگ غالب در اقصی نقاط جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اربعین حسینی در سال های اخیر به نمایش اقتدار حسینی در جهان تبدیل شده است، افزود: دشمن از این عظمت حسینی وحشت زده شده و می کوشند تا مسیر حضور مردم را ناامن کنند.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت مهم روحانیت در جامعه اسلامی اشاره کرد و آنها را پیشگامان عرصه تبلیغ دین معرفی کرد و گفت: حضور مستمر روحانیت در جامعه و همراهی با مردم خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز هدف دشمن نفوذ و توطئه در عرصه های مهم فرهنگی، دینی و انقلابی است، افزود: این وظیفه و رسالت روحانیت است که با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه مسیر صحیح را به مردم و نسل جوان نشان دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جوانان کشورمان امروز در معرض شدیدترین توطئه های دشمنان قرار دارند، بیان داشت: روحانیت باید تبلیغ صحیح معارف الهی در جامعه از بسیاری آسیب های اجتماعی و فرهنگی جلوگیری خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • m IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    ایثارگریها و مجاهدتها و شهادت طلبی ابتدای انقلاب و دوران جنگ حاصل روضه خوانیهای واعظین و اعتقادات عمیق و رویایی با اطلاعات سطحی عمدتا متکی بر جایگاه و فرمان روحانیت بوده و انقلاب نتنها هیچ نقشی در ایجاد انها نداشته بلکه باعث تضعیف انها شده زیرا هر ایده مقدسی که رنگ قدرت و حکومت بگیرد دچار انحطاط و سوء عمل بواسطه تندرویها و نفوذ عوامل منافق میشود که حاصل ان تضعیف اعتقادات و باورهای عمومی است. برای حل مشکل هرگز بدنبال دشمن بیرونی نباشید و اسلام را براساس شرایط ظهور ان ارزیابی نکنید. بیشتر ایات قران شان نزول دارند که انطباق ان شرایط با اوضاع کنونی کار ساده ای نیست و ممکن است قابل اجرا نباشد یا نیاز به تغییراتی داشته باشد.