چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پرتاب آجر از پنجره ، امام جماعت در انگلستان را مجروح کرد

حوزه/ امام جماعت مسجدی در شهرک باتلی در بریتانیا، هنگامی که در منزل خود بود، در اثر پرتاب آجر از پنجره خانه، مجروح شده است. پلیس هنوز کسی را در این رابطه بازداشت نکرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از examinerlive، یک امام جماعت در شهرک باتلی در بریتانیا،  در اثر پرتاب آجر از پنجره خانه اش و شکستن شیشه پنجره، اوایل صبح امروز مجروح شد.

آکوجی بدات، یک پیشوای مذهبی هنگامی یک قطعه آجر از پنجره خانه اش در خیابان نورفولک در باتلی پرتاب شد، دچار کبودی در ناحیه بازو شد.

آقای بدات ، رئیس مسجد محله است و می گوید که این حادثه حوالی ساعت 1:30 بامداد رخ داده است.

وی گفت: صدای خرد شدن پنجره مثل بمب بود! ابتدا متوجه نشدم که ضربه به بازویم وارد شده است و به تعقیب شخصی که آجر را پرتاب کرده بود پرداختم. وقتی به خودم آمدم فهمیدم که دچار آسیب دیدگی شدم.

آقای بدات که به عنوان راننده تاکسی مشغول به کار می باشد  گفت که خوشبختانه آجر به همسرش که نزدیک او نشسته بوده اصابت نکرده است.

بدات گفت: خوش شانس بودم که آجر به همسرم اصابت نکرد یا از ناحیه صورت نخورد که می توانست خیلی خطرناک باشد.

اداره پلیس یورک شایر دو افسر پلیس برای ارزیابی حادثه اعزام کرده است. پلیس انگیزه  اسلام هراسی و نژادی در این رابطه را تایید نکرده است. سخنگوی پلیس تاکید کرد که هیچ کس در این رابطه بازداشت نشده و تحقیقات ادامه دارد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بنیامین CH ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
    0 0
    امام جماعت مسلمونا تو کشور مسیحیها چیکار میکنه؟