سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جماعت چشام، 20 جلد قرآن مجید به کتابخانه های شهر تقدیم کرد

حوزه/ با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تقویت پل میان ادیانی، امام جماعت مسجد شهر چشام در باکینگهام شایر، 20 جلد قرآن مجید به زبان انگلیسی به 10 کتابخانه سرتاسر شهر هدیه داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از bucksfreepress، عارف حسین، امام جماعت مسجد شهر چشام در باکینگهام شایر بریتانیا، طی اقدامی 20 جلد قرآن مجید به زبان انگلیسی به 10 کتابخانه در سرتاسر شهر هدیه داد.

ارائه کتاب ها از طریق رابطه ای که وی با مارک شاو ، معاون رئیس شورای شهرستان ، که نماینده یکی از بخش های انتخاباتی چشام است ، صورت گرفت.

عارف حسین اظهار داشت:  برای جامعه مسلمانان چشام مایه خرسندی بود که بتوانند 20 نسخه از قرآن مجید ترجمه شده به زبان انگلیسی را به شورای شهرستان ارائه کنند. ما امیدواریم که آنها به عنوان پلی بین جوامع مختلف عمل کنند و برای درک و احترام بیشتر بین مذاهب و قومیت ها وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم منطقه ما صلح طلب بوده و مدارای دینی دارند و مایه افتخار است که اینجا را خانه خودمان بدانیم.

گرت ویلیامز ، عضو کابینه مشارکت جامعه و بهداشت عمومی خم در جلسه اهدای کتب گفت:  هدیه سخاوتمندانه این کتاب ها از مسجد چشام را می پذیریم و کتابخانه های ما از داشتن چنین منابع ارزشمندی استقبال می کنند.

مارک شاو اظهار داشت:  این مسجد بخش جدایی ناپذیر و با ارزش جامعه ما در چشام است. این یک حرکت بسیار مهربانانه توسط امام جماعت و اعضای مسجد است که مخاطب گسترده تری را برای کتاب قرآن فراهم خواهد آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha