شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
موکب بانوان حرم حضرت عباس

حوزه/ موکب بانوان اربعینی وابسته به حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام امسال نیز آماده ارائه خدمات فرهنگی و تبلیغی به بانوان زائر اربعین است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام پس از موفقیتی که در سال های گذشته به دست آورده و مورد استقبال زائران اربعین قرار گرفته، امسال نیز در حرم حضرت عباس(ع) آماده پذیرایی از زنان زائر اربعین است و در این راستا موکب تبلیغی خود را در مجتمع ام البنین بنا کرده است.

خانم منی وائل عباس مدیر مدرسه ابتدایی العمید و یکی از سرپرستان موکب می گوید: زیارت اربعین رسالتی است که هدف از آن مشاهده واقعیت اجتماعی و فرهنگی و تربیتی در زیارت های میلیونی است تا زمینه ارتقاء و پیشرفت آن فراهم شود و ما با این فعالیت خود تاکید می کنیم که بنا داریم خدماتی ارائه کنیم که فضایی فرهنگی تربیتی و امن برای بانوان در این راهپیمایی میلیونی ایجاد کنیم.

وی افزود: تردیدی نیست که باید برنامه ای همه جانبه در این زمینه داشته باشیم که بتواند در ارائه خدمات بهتر به زائران به ما کمک کند و در ترویج هرچه بیشتر و بهتر آگاهی های اجتماهی و فرهنگی به ما کمک کند.

این بانوی فعال فرهنگی ادامه داد: در برنامه امسال خود دایره جغرافیای خدمات موکب را توسعه دادیم تا بتوانیم به تعداد بیشتری از بانوان زائر خدمات ارائه دهیم و تردیدی نیست که حمایت های کریمانه حرم مطهر حضرت عباس نیز به خدمات ما کمک فراوانی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha