جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشريه حب الحسين يجمعنا

حوزه/ به منظور راهنمایی زوار اربعین حسینی، ویژه نامه «حب الحسین یجمعنا» به همت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور منتشر شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سیدجعفر سبحانی، سردبیر ویژه نامه «حب الحسین یجمعنا» درباره ویژه نامه اربعین حسینی به نام «حب الحسن یجمعنا» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: بنده و دیگر دوستان با همکاری، تعامل و کمک مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و نیز دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان در سالهای اخیر اقدام به چاپ برخی از نشریات، کتب، ویژه نامه ها و... در ایام مذهبی به ویژه در اربعین حسینی می نماییم.

سردبیر ویژه نامه «حب الحسین یجمعنا» ادامه داد: این ویژه نامه در قطع «رقعی» در شمارگان 3 هزار نسخه به چاپ رسیده است و به صورت مجانی در اختیار زوار محترم اربعین حسینی قرار می گیرد.

سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: این کتاب به صورت تمام رنگی و به صورت گلاسه می باشد.

سردبیر ویژه نامه«حب الحسین یجمعنا» در ادامه بیان کرد: سعی شده است که در این کتاب اطلاعات مفیدی از قبیل تعدادی مقاله، ادعیه، نقشه سفر راه اربعین، آموزش کمک های اولیه و... برای علاقمندان و زوار به چاپ برسد.

سبحانی «حب الحسین یجمعنا» گفت: این ویژه نامه در 48 صفحه به چاپ رسیده است و امیدواریم که بتوانیم با یاری دوستان، علما و صاحب نظران همچنان این گونه ویژه نامه ها را برای علاقمندان در سطح استان کردستان منتشر نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha