جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانیون+اربعین

حوزه/ مدارس علمیه شهرهای «ایلام»، «مهران»، «ایوان»، «دهلران»، «دره شهر»، «آبدانان» و «سرابله» تدارک لازم برای میزبانی شایسته از زائران حوزوی اربعین حسینی را دیده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، هم اکنون ۷ مدرسه علمیه در شهرهای «ایلام»، «مهران»، «ایوان»، «دهلران»، «دره شهر»، «آبدانان» و «سرابله» در حال خدمت رسانی به زائران حوزوی اربعین حسینی هستند و تلاش می کنند که بهترین خدمت را به مسافران کوی عشق ارائه دهند.

 علاوه بر مدارس علمیه «صاحب الزمان(عج) » شهر ایلام و «حضرت ولی عصر(عج) » مهران، مدارس «امیرالمومنین(ع) ایوان» و «الهادی(ع) سرابله» در مسیر زائران از سمت کرمانشاه و لرستان، مدارس «امام محمد باقر(ع) دهلران» و «جوادالائمه(ع) آبدانان» در مسیر زائران از سمت استان خوزستان و مدرسه «حجت بن الحسن(ع) دره شهر» نیز در مسیر زائران از لرستان و خوزستان، آماده خدمت رسانی به زائران اربعین می باشند.

 اسکان زائران حوزوی و خانواده های آنان و تأمین سه وعده غذای گرم شامل صبحانه، ناهار و شام، بخشی از خدمات ارائه شده به زائران اربعین در مدارس علمیه استان ایلام است.

 طلاب و روحانیون زائر اربعین و خانواده های آنان در صورت لزوم می‌توانند برای هماهنگی و سهولت در اسکان و استفاده از خدمات مدارس علمیه سراسر استان ایلام، با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha