جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 867511
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
موکب اربعین حسینی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: امسال حدود هفصد و پنجاه نفر از طلاب استان، درخواست مجوز خروج از کشور را داشته اند که اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته شده است.

حجت الاسلام سید حسن هاشمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت: با توجه به استقبال طلاب استان آذربایجان شرقی، امسال نیز مانند سال گذشته به همت امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان، برای رفاه حال طلاب و خانواده ایشان، حدود  هشت دستگاه اتوبوس، جهت اعزام به مرز مهران و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تدارک دیده شده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی افزود: طلاب استان پیش از ظهر روز جمعه نوزده مهرماه ۹۸ از مقابل دفتر امام جمعه تبریز و با حضور مدیر حوزه علمیه استان عازم مرز مهران می شوند.

وی اضافه کرد: امسال حدود هفصد و پنجاه نفر از طلاب استان، درخواست مجوز خروج از کشور را داشته اند که اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته شده است.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: امسال آمار درخواست کنندگان خروج از کشور، نسبت به سال قبل، برای مراسم پیاده روی اربعین، افزایش چشمگیری داشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha