جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایران اسلامی از یک منبع غنی همچون جوانان نخبه و انقلابی برخوردار است، ادامه داد: مسئولان باید از این ظرفیت بالای نیروی انسانی در جهت رشد و توسعه بخش های مختلف بهره گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان به دیدار اخیر نخبگان علمی کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نگاه جامع ایشان به مباحث علمی کشور موجب پیشرفت همه جانبه در بسیاری از بخش ها شده است.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری همواره نسبت به حمایت مسؤولان از نخبگان علمی کشور تأکید داشته و دارند، افزود: دیدارهای متعدد دانشجویان و نخبگان علمی با ایشان در طول سال نشان دهنده دغدغه بالای مقام معظم رهبری نسبت به پیشرفت علمی کشور است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که پیشرفت علمی کشور باید شتاب بیشتری به خود گیرد، بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این بخش تأکید کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، پیشرفت های امروز کشورمان در عرصه های مختلف را مرهون خودباوری ملت ایران به ویژه جوانان انقلابی کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان به جای حاشیه پردازی به ظرفیت های داخلی بیشتر توجه کنند بسیاری از مشکلات موجود با بهره گیری از توان بومی رفع خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که ایران اسلامی منبعی غنی از همه امکانات و ظرفیت ها است، تصریح کرد: برنامه ریزی صحیح و تغییر نگاه در برخی مسؤولان می تواند مسیر پیشرفت کشور را هموارتر کند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که متأسفانه در سال های اخیر علیرغم همه تأکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت استفاده از توان و ظرفیت بومی، مسئولان در خلاف این جهت گام برداشتند، افزود: در طول چهار دهه اخیر نتیجه و محصول اعتماد به دیگران، کند شدن شتاب پیشرفت در کشور بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایران اسلامی از یک منبع غنی همچون جوانان نخبه و انقلابی برخوردار است، ادامه داد: مسئولان باید از این ظرفیت بالای نیروی انسانی در جهت رشد و توسعه بخش های مختلف بهره گیرد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید بر حمایت دولت از نخبگان علمی کشور، آنها را سرمایه های عظیمی در جهت رشد و تعالی ایران اسلامی معرفی کرد و گفت: نباید بگذاریم این چنین سرمایه های عظیمی به راحتی از دست بروند بلکه باید از توان آنها در جهت پیشرفت ایران اسلامی استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha