پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علمیه محمودیه کرمان

حوزه/ مدیر و معاونین حوزه علمیه استان کرمان در سومین نشست خود، با حضور در جمع طلاب مدرسه علمیه محمودیه، به مشکلات و سوالات آنها رسیدگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، مدیر و معاونین حوزه کرمان در ادامه سلسله نشست های شورای معاونان حوزه استان با طلاب مدارس، در سومین جلسه صمیمی، با طلاب مدرسه علمیه محمودیه کرمان دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام روح الله زمزم زاده، مدیر مدرسه علمیه محمودیه با مغتنم دانستن حضور مسئولین حوزه استان در جمع طلاب مدرسه، گفت: این فرصت بسیار مناسبی برای برقراری ارتباط بهتر و صمیمانه‌تر طلاب با مدیر و معاونین حوزه استان است و بهره برداری درخور باعث کم شدن فاصله‌ی نظرات و دیدگاه های طلاب و مسئولین خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه علمیه استان کرمان نیز ضمن تبیین هدف از برگزاری جلسه در این مدرسه و سایر مدارس، گفت: حضور امروز کادر مدیریت حوزه علمیه استان در مدرسه محمودیه به جهت شنیدن صحبت های طلاب است. و ان شاءالله این تصمیم در هفته های آتی با سرکشی به کل مدارس استان کامل خواهد شد.

وی با معرفی معاونین استانی و بیان شرح وظایف هر یک، ادامه داد: هدف بعدی از این جلسات شناخت طلاب نسبت به معاونین، بخش‌ها و شرح وظایت هر یک از بخش های مدیریت حوزه علمیه استان است تا پس از این جهت پیگیری مسائل، مشکلات و نیازهای آموزشی، خدماتی، رفاهی و ... خود دچار سردرگمی و دردسر نشوند.

در ادامه‌ی این نشست، نسبت به دریافت سؤالات طلاب در زمینه‌های مختلف اقدام شد که بیشترین دغدغه طلاب در خصوص مسائل آموزشی و سپس موضوعات رفاهی بود و معاونان حوزه علمیه استان به پاسخگویی و رفع ابهامات طلاب پرداختند.  

در پایان این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین اللهوردی ضمن تشکر از صبر و تحمل سه ساعته طلاب و حضور در این نشست؛ توفیق رسیدن به مقامات عالی علمی و اخلاقی را در سایه احترام به اساتید و حفظ حرمت بزرگان حوزوی دانست و تاکید کرد: بر طلاب لازم است تا در کنار فعالیت های علمی و اخلاقی، با منشی متواضعانه با اساتید و اشخاص ارجمند و عالیقدر حوزه برخورد کنند که این موجب افزایش توفیقات در آینده خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha