پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمود واعظی

حوزه/ واعظی، با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکل مرزها به کار گرفته‌ایم، گفت: ایران این آمادگی را دارد که اگر طرف عراقی نیاز به اتوبوس یا حمایت‌های دیگر داشته باشد، کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی چذابه، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، در جریان بازدید از پایانه‌های مرزی خوزستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به لغو روادید برای اربعین و افزایش چند برابری زائرین، گفت: آسان‌تر شدن سفر به اربعین حسینی، سبب استقبال هرچه بیشتر مردم برای حضور در این سفر معنوی شده است.

وی با بیان اینکه طبق گزارش‌های واصله، آمادگی خوبی در مرزهای چندگانه ایران وجود دارد، تصریح کرد: اگرچه مرزهای ایران نسبت به سال قبل امکانات بیشتر و مطلوب‌تری دارند، اما باید در نظر داشت که در سال جاری آمار تردد زائرین چندبرابر شده است.

واعظی، با اشاره به وضعیت فعلی مرزهای شلمچه و چذابه، گفت: کلیه شرایط لازم برای پذیرایی و سهولت در تردد زائرین در مرزهای ایران وجود دارد، اما مشکل فعلی در خاک عراق است که فعلاً نتوانسته پاسخ گوی این حجم از جمعیت باشد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور، با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای رفع مشکل فعلی به کار گرفته‌ایم، تصریح کرد: ایران این آمادگی را دارد که اگر طرف عراقی نیاز به اتوبوس یا امکانات و حمایت‌های دیگر داشته باشد، کمک کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha