پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پیاده روی اربعین حسینی

حوزه/ رئیس قرارگاه اربعین مرز چذابه، با بیان اینکه مردم پیش از ورود به مرزها، به اخبار و اطلاعیه‌ها توجه کنند، گفت: هم‌اکنون نیز از زائرین تقاضا داریم ‌بافاصله زمانی به مرزهای خوزستان مراجعه کنند تا به‌راحتی امکان خروج آنها امکان‌پذیر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی چذابه، علی‌حسین حسین‌زاده، رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز چذابه، با اشاره به آخرین وضعیت مرزهای خروجی خوزستان، اظهارداشت: ازآنجایی‌که حجم خروجی زائران از مرزهای ایران به‌ویژه شلمچه و چذابه بسیار زیاد است، کشور عراق با مشکل مواجه شده است.

دولت عراق از قبل قول داده بود مشکلی در تردد زائرین پیش نخواهد آمد

معاون سیاسی امنیتی استانداری خوزستان، در پاسخ به این سؤال که «چرا دولت عراق از قبل تمهیدات لازم را اتخاذ نکرده بود؟»، گفت: اتفاقاً علارقم همه جلساتی که با مسئولان عراقی داشتیم و آنها در این باره قول داده بودند که امکانات لازم را بعد از خروج از مرزهای خوزستان فراهم کنند، اما متأسفانه هم‌اکنون شاهد بروز چنین وضعیتی هستیم.

مردم پیش از ورود به مرزها، به اخبار و اطلاعیه‌ها توجه کنند

رئیس قرارگاه اربعین حسینی در مرز چذابه، تصریح کرد: از زائرین عزیز تقاضا داریم پیش از ورود به مرز، اخبار را از منابع موثق داخلی پیگیری کنند تا به‌راحتی بتوانند سفر اربعین خود را پس از خروج از کشور، آغاز کنند.

هم‌اکنون با فاصله زمانی به مرزها مراجعه کنید

وی در پایان گفت: هم‌اکنون نیز از زائرین تقاضا داریم ‌با فاصله زمانی به مرزهای خوزستان مراجعه کنند تا به‌راحتی امکان خروج آنها امکان‌پذیر باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha