سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 867570
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
حجت الاسلام هاشمی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج از برپایی موکب پذیرایی از زائران پیاده اربعین حسینی با همکاری طلاب حوزه علمیه این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سیدضیالدین هاشمی، عصر امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی که در محل موکب شهدا شهرستان آوج برگزار شد، گفت: حماسه پیاده روی اربعین حسینی، حماسه ای بزرگ و بی نظیر در تاریخ است و فرصتی برای نشان دادن عزت و عظمت انقلاب حسینی به جهانیان است.

وی خاطرنشان کرد: باید با تسهیل در بخش های مختلف اداری و خدماتی به ویژه تقلیل هزینه های ایاب و ذهاب، بستر را برای حضور همه اقشار جامعه در این همایش بزرگ اربعین حسینی  فراهم کرد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج به برپایی موکب شهدا شهرستان آوج در این شهر، بیان کرد: امسال مردم ولایتمدار این شهر با همکاری طلاب و اساتید حوزه توانسته اند بزرگترین موکب را برای رفاه حال زائرانی که از این شهر به سمت کربلای معلی تردد می کنند را برپا کرده اند.

امام جمعه شهرستان آوج خاطرنشان کرد: علاوه بر اسکان زائران و اطعام در سه وعده، برنامه های فرهنگی از سوی روحانیون و مبلغین حوزه این شهر برای زائران اربعین حسینی در این موکب اجرا می شود.

وی ادامه داد:در این موکب ۴۵ نفر از روحانیون و طلاب و همچنین ۳۰ نفر خادم افتخاری به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha