جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین گفت: امسال به چشم کوری دشمنان و ایادی استکبار جهانی اربعین امسال با قدرت و حضور بیشتری انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی، عصر امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین که در محل موکب شهدا شهرستان آوج برگزار شد، گفت: با توجه به نزدیک شدن مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی خدمات زائران پیاده روی عظیم اربعین حسینی تسهیل شده تا همه بتوانند در این گردهمایی بزرگ شرکت کنند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد:  قدم های زائران امام حسین (ع) به سمت کربلا و زیارت مرقد مطهر سیدالشهدا (ع) و حضرت عباس (ع) از بزرگترین حسنات است.

وی ادامه داد: سعادت امت اسلامی با توسل به اهل بیت (ع) و حرکت در مسیر تاریخ ساز عاشورا  محقق می شود و پیاده روی اربعین حسینی نمونه ای از این حرکت است.

مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین تصریح کرد: یکی از مسائل بسیار زیبایی که در سفر اربعین حسینی چشمگیر است، در آغوش گرفتن و استقبال گرم شیعیان عراق از زائران ایرانی است که در نوع خود بی نظیر است و نشان می دهد که دو ملت خواهان پیوند مستحکم بین همدیگر است

مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین گفت: امسال به چشم کوری دشمنان و ایادی استکبار جهانی اربعین امسال با قدرت و حضور بیشتری انجام می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین، ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند و خالصانه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین بیان کرد: انصافا یکی از کمیته های فعال در برنامه های اربعین حسینی بوده که در این سالها توانسته در بخشهای فرهنگی و رسانه ای خوش بدرخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha