جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم نظری پور

حوزه/ مسئول کارگروه بانوان استان قزوین از اعزام ۹۸ خواهر مبلغه به موکب های مسیر نجف به کربلای معلی و کربلا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم بتول نظری پور، عصر امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: امسال با توجه به حضور بی نظیر آحاد ملت ایران در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خواهران، ۹۸ نفر از خواهران مبلغه را به این همایش بزرگ اعزام نمودیم.

خانم نظری پور خاطرنشان کرد: این خواهران مبلغه در موکب هایی که از قبل برای آنها مشخص شده حضور پیدا کرده و به سوالاتو شبهات زائران پیاده اربعین حسینی پاسخ خواهند گفت.

وی ادامه داد: یکی از ابتکارات ارزشمندی که کمیته بانوان انجام دادند، بسته بندی بیش از  ۲۵۰۰ بسته فرهنگی برای خانواده ها و کودکان عراقی  بود  تا در این مراسم به آنها اهدا شود.

خانم نظری پور همچنین به برگزاری مسابقه  دلنوشته، خاطره و عکس از حضور بانوان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبرداد و بیان کرد: طی یک فراخوان قبلی از سوی کمیته فرهنگی بانوان استان قزوین،  این مسابقه فرهنگی وماندگار امسال برای بانوان وخانواده ها به مرحله اجرا در خواهد آمد و در پایان مراسم باشکوه و معنوی از سوی دبیر خانه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین هدایای ارزشمندی به برندگان اهدا خواهد گردید.

خانم نظری پوری بیان کرد: خوشبختانه پذیرایی مردم عراق از  زائران اربعین حسینی بدون هیچ چشمداشتی است، همین امر از زیبایی های منحصر به فرد سفر اربعین حسینی است و آن را تبدیل به یک سفر معنوی بی نظیر بین دو ملت ایران و عراق کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha