جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد اسلامی - وزیر راه و شهرسازی

حوزه/ محمد اسلامی با تاکید بر غیر قانونی بودن افزایش کرایه ها گفت: به هیچ وجه افزایش کرایه ها پذیرفته شدنی نیست و قطعا با افرادی که مرتکب گران فروشی شوند یا اجحاف در حق مردم برخورد می کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با اظهار به اینکه در داخل کشور مشکلی برای حمل و نقل وجود ندارد، گفت: سیستم های حمل و نقل به طور منظم مردم را به مقاصد مرزی شان رسانده اند.

وی افزود: در داخل خاک عراق مشکل حمل و نقل وجود دارد و آن هم به خاطر این است که حجم بسیار زیادی از مردم از مرز عبور کردند و سیستم حمل و نقل عراق که به صورت تناوبی مردم را جا به جا می کنند با کمبود وسایط نقلیه مواجه شدند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در این شرایط ما در حال اعزام تعدادی اتوبوس هستیم تا به داخل خاک عراق بروند و به ناوگان عراق کمک کنند. الان در حال انجام تشریفات قانونی هستیم.

وی با تاکید بر غیر قانونی بودن افزایش کرایه ها گفت: به هیچ وجه افزایش کرایه ها پذیرفته شدنی نیست و قطعا با افرادی که مرتکب گران فروشی شوند یا اجحاف در حق مردم برخورد می کنیم.

اسلامی افزود: افرادی که کرایه با نرخ بالاتر از مصوب خریداری کرده اند می توانند بلیط خود را به مسئولین پایانه ها نشان دهند، آن ها حتما با آن شرکت حمل و نقل برخورد می کنند. همچنین نماینده اتحادیه شرکت ها در پایانه ها هستند، می توانند مراجعه کنند و شکایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha