سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سامانه سماح

حوزه/ رحمانی با اشاره به تداوم ثبت نام زوار در سامانه سماح در سفر اربعین گفت: از ابتدا اعلام کردیم که این ثبت نام ها تا خود اربعین ادامه دارد و طبق آمار میزان ثبت نام ها به بیش از سه میلیون نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام صحبت الله رحمانی، دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین، با اشاره به تداوم ثبت نام زوار در سامانه سماح در سفر اربعین گفت: از ابتدا اعلام کردیم که این ثبت نام ها تا خود اربعین ادامه دارد و طبق آمار میزان ثبت نام ها به بیش از سه میلیون نفر رسیده است.

وی افزود: پیش بینی می کنیم این آمار بیشتر خواهد شد، روز گذشته ۱۸۰ هزار نفر ثبت نام کردند و امروز هم تاکنون بیش از ۹۰ هزار نفر ثبت نام کردند.

دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین با اشاره به شلوغی همه مرزها در عین حال گفت: برخی از مرزها از ازدحام کمتری برخوردارند و پیشنهاد می کنیم افرادی که از نیمه غربی کشور به مرز مهران می آیند مرز خسروی نزدیکتر است و به آنجا مراجعه کنند تا بار ترافیکی مهران کمتر شود و یا افرادی که به سمت خوزستان می روند برای اینکه بار ترافیکی شلمچه کمتر شود می توانند از اهواز از طریق چذابه بروند.

وی افزود: مضافا اینکه ستاد اربعین مرزهای خروجی را برای هر استان را مشخص کرده بود تا ازدحام کمتری داشته باشیم.

رحمانی توصیه کرد: از زوار می خواهیم تا شتاب نکنند و عجله ای برای رفتن نداشته باشند و از مرزهایی که ازدحام کمتری دارند بروند تا اذیت نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی یوسفی مفرد IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    زائرکربلا معلی میشوم انشاالله.السلام علیک یااباعبدالله الحسین علیه سلام.