جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای محاصره شدید متجاوزان، بازی با زندگی ملت یمن و استمرار توقیف کشتی های حامل مشتقات نفتی را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای محاصره شدید متجاوزان، بازی با زندگی ملت یمن و استمرار توقیف کشتی های حامل مشتقات نفتی را محکوم کرده و آن را تعامل منفی با اقدام المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن دانست.

علمای یمن رهبران انقلابی و سیاسی یمن را به اتخاذ تدابیر لازم در جهت بازدارندگی متجاوزان و توقف کشتار ملت یمن دعوت کردند.

این انجمن اشاره کرد: کشور های متجاوز بر محاصره ملت یمن، افزایش رنج های آنان و ارتکاب جنایت کشتار دسته جمعی اصرار می ورزد و این کار را از طریق محاصره و توقیف کشتی های نفتی و مواد غذایی انجام می دهد.

انجمن علمای یمن تصریح کرد: اگر کشتی حامل مشتقات نفتی آزاد، تجاوز متوقف و محاصره پایان نیابد، به دنبال آن فاجعه ها و مصیبت های بیشتری گریبان گیر ملت یمن می شود.

شایان ذکر است که متجاوزان سعودی نزدیک به دو ماه است کشتی های حامل مشتقات نفتی را توقیف کرده و مانع ورود آن به بندر الحدیده می شوند؛ این در حالی است که این کشتی از سازمان ملل مجوز ورود گرفته است و این مسئله موجب افزایش بحرانی انسانی و کاهش خدمات بهداشتی، تعطیلی بیمارستان ها و وسایل حمل و نقل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha