سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
محمدحسین رجبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: بسیج در نظام جمهوری اسلامی یک راهبرد محسوب می گردد و خدایی ناکرده اگر دشمن به دنبال تهدید و یا حمله باشد بسیجیان و ملت ایران جواب دندان شکنی به آنان خواهند داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی، ظهر امروز در حاشیه رزمایش «الی بیت القمدس» بسیج که در سنندج برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش «الی بیت القمدس» در تمام کشور در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: رزمایش امروز «الی بیت المقدس» بسیجیان سنندج با حضور 69 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر، با صلابت هرچه بیشتر برگزار می شود.

این فرمانده نظامی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تفاوت رزمایش امسال با سال‌های گذشته را می توان در تمرکززدایی برگزاری رزمایش دانست، زیرا بسیجیان هر شهرستان این رزمایش را در شهرستان خود انجام می‌دهند.

سردار رجبی ادامه داد: بسیج در نظام جمهوری اسلامی یک راهبرد محسوب می گردد و خدایی ناکرده اگر دشمن به دنبال تهدید و یا حمله باشد، بسیجیان و ملت ایران جواب دندان شکنی به آنان خواهند داد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان به اهداف این رزمایش مهم اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری این رزمایش‌ها برای تمرین و آمادگی نیروهای نظامی و بسیجی در هر سطحی متناسب با نوع تهدیدات برگزار می گردد و با توجه به رزمایش امروز که در سنندج در حال برگزاری است، شاهد آمادگی بسیجیان این خطه با هرگونه تهدید دشمنان هستیم.

سردار رجبی در پایان سخنان خود تاکید کرد: این رزمایش دارای ابعاد مختلفی بود، بخشی  در حوزه امداد و نجات انجام می گیرد که گردان کوثر با آمادگی کامل این رزمایش را انجام می دهند که اگر اتفاقی افتاد این تمرینات برای مقابله اتفاقات احتمالی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha