پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخاب امام جماعت مسجد به عنوان عضو هیات مدیره شورای شهر کرایست چرچ

حوزه/ امام جماعت مسجد النور، یکی از مساجدی که مورد حمله تروریستی در نیوزیلند قرار گرفت، موفق شد با کسب آرای زیادی در انتخابات شهری، عضوی از شورای شهر نیوزیلند باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از odt، امام جماعت مسجد النور، یکی از مساجدی که در حملات تروریستی در شهر کرایست چرچ در 15 مارس، هدف مهاجم نژادپرست قرار گرفت، در پی دریافت آرای زیادی از سوی مردم شهر به عنوان یکی از اعضای شورای شهری منتخب شد.

امام جماعت مسجد موفق به دریافت 1033 رای مردمی شد و با پیوستن به دیگر اعضای شورا، قرار است عضوی از هیات مدیره انجمن هالسون هورنبی ریکارتون باشد.

 گفتنی است حملات تروریستی به دو مسجد لینوود و النور در این شهر نیوزیلند، که منجر به کشته شدن 51 نفر و زخمی شدن 49 تن دیگر شد، واکنش های جهانی زیادی را در پی داشته و جمال فواد امام جماعت این مسجد ستایش های زیادی از سوی جامعه به سبب واکنش مثبت در رابطه به حملات دریافت کرد.

یک هفته پس از حمله، وی اقدام به برگزاری مراسم دعای جمعی برای جان باختگان این حادثه در پارک هاگلی کرده و در آنجا هزاران نفر از مردم از جمله ژاکیندا آردن، نخست وزیر نیوزیلند به سخنرانی وی گوش دادند. فواد در سخنانش گفت که ایدئولوژی شیطانی هرگز بر عشق و وحدت پیروز نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha