جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یکصد مسجد در سرتاسر کانادا به کمپین بسیج رای گیری پیوستند

حوزه/ 100 مسجد در ایالات و قلمروهای مختلف کشور کانادا، از اعضای جامعه اسلامی برای رفتن به پای صندوق های رای و دخالت در سرنوشت‌شان دعوت کرده اند و مسجد ادمونتون یکی از این مساجد است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از edmontonjournal، مسجد ادمونتون، در میان بیش از 100 مسجدی در سرتاسر کانادا قرار دارد که در آخر هفته «عید شکرگزاری» مردم را به رای دادن برای و دخالت در سرنوشت شان دعوت می کنند. مسجد رحمت، خانه انجمن مسلمانان کانادا، یکی از 100 مسجد در 6 ایالت و قلمرو کانادا می باشد که مردم را به رفتن پای صندوق های رای و حضور پررنگ در انتخابات دعوت می کند.

تمیر علی امام جماعت مسجد رحمت در این باره گفت: به عنوان انجمن مسلمانان کانادا، به مسئولیت خودمان جهت ترغیب مردم به فعالیت در جامعه داشتن نقش پررنگ و حضور فعال و دفالت در ساخت کشورشان به مکانی بهتر برای زندگی و انتخاب بهترین رهبران عقیده داریم.

علی گفت: از بدو تاسیس مسجد، جلساتی با حضور کاندیداهای مختلف برگزار کرده ایم تا به این طریق با جامعه تعامل داشته باشند. جامعه را تشویق به مشارکت کردیم و از آن ها سئوالاتی پرسیدیم و بستر را برای همه فراهم می کنیم تا نظرات شان را بگویند.

 وی افزود: به عقیده ما این بحث ها تاثیر گذار است و این وظیفه شرعی ماست که برای بهتر شدن آینده و جامعه خود تلاش داشته باشیم. 

تخمین زده می شود که بیش از 767 هزار رای دهنده واجد شرایط مسلمان در سرتاسر کانادا وجود داشته باشد و در صورتی که تمامی مسلمانان پای صندوق های رای حضور یابند، انتظار می رود که کاندیدای مسلمان شانسی برای پیروزی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha