جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رسانه های بیگانه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه تبلیغات و هزینه های میلیاردی رسانه های غربی ـ عربی ـ عبری هیچ تاثیری در اجتماع بزرگ اربعین امسال نخواهد داشت، گفت: علیرغم صرف دلارهای نفتی از سوی کشورهای عربی و آل سعود، بی شک با توجه به ازدحام جمعیت، امسال اربعینی باشکوه تر از سال های گذشته خواهیم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: دستگاه های تبلیغاتی غربی و عربی از ماهها پیش برنامه های بسیاری برای کم رنگ کردن اربعین امسال در دستور کار خود داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: رسانه های بیگانه و معاند وحدت جهان اسلام برای اجرایی کردن این پروژه خبیثانه خود هزینه میلیادری تبلیغات رسانه ای کرده اند به امید اینکه اربعین امسال به مانند سال گذشته باشکوه برگزار نشود.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه تبلیغات و هزینه های میلیاردی رسانه های غربی ـ عربی ـ عبری هیچ تاثیری در اجتماع بزرگ اربعین امسال نخواهد داشت، گفت: علیرغم صرف دلارهای نفتی از سوی کشورهای عربی به مانند آل سعود و... بی شک با توجه به ازدحام جمعیت، امسال اربعینی باشکوه تر از سالهای گذشته خواهیم داشت که این نشان می دهد که اعتماد و اطمینان مردم به رسانه های مذکور تا حد قابل ملاحظه ای کاهش یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در ادامه به برخی از اعتراضات در شهرهای عراق در روزهای گذشته اشاره کرد و بیان داشت: بی شک رهبران این اعتراضات یا همان بعثی های به جای مانده از دوران صدام حسین هستند یا سرویس های جاموسی منطقه و جهان اند که می خواهند با این استراتژی جدید خود روابط دیپلماتیک مردم ایران و عراق را تحت الشعاع قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه با تمجید از مواضع به موقع و عاقلانه آیت الله سیستانی در قبال اعتراضات مردمی در برخی از شهرهای عراق گفت: آیت الله سیستانی و دیگر مراجع دینی به خوبی می دانند که این اعتراضات ریشه در خارج از مرزهای عراق دارد و خواسته اصلی این اعتراضات نه مشکلات اقتصادی است نه معیشتی، بلکه هدف عامران و رهبران این اغتشاشات به مانند فتنه سال ۸۸ در ایران براندازی حکومت می باشد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان دیگر نمی تواند مانع اجتماع بزرگ اربعین حسینی شود، اظهار داشت: این سیل عظیم از عاشقان اهل بیت علیهم السلام و سیدالشهدا هرگز اجازه عرض اندام به فتنه گران و دشمنان وحدت جهان اسلام را نخواهند داد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امسال مردم اهل سنت و اهل تشیع با حضور خود در مراسم اربعین به خوبی نشان دادند که هیچ اختلافی با هم ندارند و کسانی که دم از اختلاف بین این دو مذهب می زنند، عوامل و ایادی استکبار در منطقه و کشور عراق هستند و بی شک هرگز موفق به عملی کردن نیت اهریمنی خود نخواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha