سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اعزام اتوبوس به مرز خسروی

 حوزه/ رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج برای خدمات رسانی بهتر به زوار اربعین حسینی، حدود ۱۵ دستگاه خودرو آتش نشانی و اتوبوس به مرز خسروی در استان کرمانشاه اعزام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج برای خدمات رسانی بهتر به زوار اربعین حسینی؛ در حدود ۱۵ دستگاه خودرو آتش نشانی و اتوبوس به مرز خسروی در استان کرمانشاه اعزام کرده است.

فضل وزیری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: از این تعداد دستگاه وسیله نقلیه اعزام شده به مرز خسروی، دو دستگاه خودرو آتش نشانی و ۱۲ دستگاه دیگر اتوبوس برای جابجایی مسافر و زوار می باشند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ادامه داد: همچنین برای رعایت اصول ایمنی نیروهای این سازمان که ۴ نفر می باشند تا پایان اربعین حسینی در مرز خسروی استان کرمانشاه مستقر خواهند بود.

در ادامه، جمشید نژاد؛ رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج نیز اظهار داشت:  سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ۱۲ دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه خودروی سواری شامل تمام اکیپ ویژه به همراه چند تعمیرکار ماهر به مرز خسروی اعزام می کند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان داشت: این تعداد اتوبوس ها در مرز خسروی استان کرمانشاه در اختیار اتحادیه اتوبوسرانی قرار می گیرند تا با برنامه ریزی های صورت گرفته نسبت به جابجایی زائران اربعین حسینی در زمان تعیین شده اقدام نمایند.

جمشیدنژاد بیان کرد: این سازمان برای خدمات بیشتر و بهتر آمادگی کامل خود و پرسنل تحت امرش را اعلام می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha