پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار  سید تیمور حسینی - رئیس پلیس راه راهور ناجا

حوزه/ سردار حسینی بیان کرد: کماکان بار رفت به سمت مرزهای چهارگانه بار قالب ما است و سنگینی بار عمدتا در مسیر خروج از کشور و به سمت استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سید تیمور حسینی رئیس، پلیس راه راهور ناجا، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با بیان اینکه کماکان شاهد مراجعه زائران به مرزهای چهارگانه هستیم، گفت: به همین دلیل بار نسبتا سنگینی را در ورودی شهر مهران، شهر خسروی و مرزهای شلمچه و چذابه شاهد هستیم.

وی با اظهار بر اینکه بار خروج و ورود به سمت کشورمان نسبت ۳۰ به ۷۰ است، عنوان کرد: کماکان بار رفت به سمت مرزهای چهارگانه بار قالب ما است و سنگینی بار عمدتا در مسیر خروج از کشور و به سمت استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه به لحاظ کنترل ترافیک شرایط خاص و ویژه ای را می گذرانیم، توضیح داد: در دو، سه روز آخر حتما با یک طرفه کردن برخی از معابر به تخلیه جمعیت و روان سازی بار برگشت می توانیم کمک کنیم ولی در حال حاضر که ما در هردو مسیر رفت و برگشت شاهد بار ترافیکی قابل ملاحظه ای هستیم، امکان ایجاد محدودیت های ترافیک قطعا میسر نیست و کار را سخت می کند و اگر در جایی ما با عدم توجه رانندگان در مسیرهای مواصلاتی مواجه باشیم قطعا می تواند برای ما گره های ترافیکی و راهبندان های قابل توجه را ایجاد کند.

وی با اشاره به وقوع برخی تصادفات در روز گذشته، گفت: روز گذشته در مسیر کرمانشاه به سمت ایلام شاهد بودیم به خاطر انحراف به چپ تعدادی از خودروها، مسیر مقابل را کاملا بسته بودند. از این دست اتفاقات می تواند در نقاط مختلف به وجود بیاید لذا توصیه ما به رانندگان این است که به شدت از عجله و شتاب بی مورد اجتناب کنند.

سردار حسینی متذکر شد: شرایطی که می تواند زائران را با آسودگی خیال و سریع تر به مقصد برساند قطعا همان نظم و انظباطی است که می توانند در ترددها داشته باشند و هرگونه بی نظمی قطعا شرایط را برای تردد سخت تر می کند.

وی با تاکید بر اینکه تمام محور ها باز است، در خصوص مرز خسروی اظهار کرد: در مرز خسروی به دلیل ظرفیت محدودی که ما در قصر شیرین و خسروی داریم شاید بعضی وقت ها همکارانم به صورت محدود و مقطعی مجبور به اعمال محدودیت هایی شوند ولی در مجموع مسیر باز است و تردد دارد انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha