جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حرم حضرت معصومه

حوزه/ روابط عمومی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برنامه هفتگی مراسم و محافل آستان مقدس را از ۲۰ تا ۲۷ مهرماه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه هفتگی مراسم و محافل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس اعلام شد.
این برنامه‌ها در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۷ مهرماه امسال مصادف با سیزدهم تا بیستم(اربعین) ماه صفر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، مراسم نیایش صبحگاهی حرم مطهر از شنبه تا پنجشنبه با نوای حجت‌الاسلام سقازاده و روز شنبه مصادف با اربعین حسینی با نوای حجت‌الاسلام مهدی جوشقانیان برپا می‌شود و روز جمعه نیز مراسم دعای ندبه با صدای محمدرضا بذری و سخنرانی حجت‌الاسلام صابری اراکی برگزار خواهد شد.
محافل سخنرانی قبل از نماز ظهر نیز از دیگر برنامه‌های حرم مطهر در این هفته است که شنبه و یکشنبه حجت‌الاسلام عباسی‌خراسانی، دوشنبه تا چهارشنبه حجت‌الاسلام سید رضا مدرسی، پنجشنبه حجت‌الاسلام قربانی و جمعه و شنبه(روز اربعین) حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی در این محافل سخنرانی خواهند کرد.
برنامه‌های حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) قبل از نماز مغرب نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام رزاقی از شنبه تا دوشنبه، سخنرانی حجت‌الاسلام صابری اراکی از سه‌شنبه تا پنجشنبه، سخنرانی حجت‌الاسلام نصوری روز جمعه و عزاداری آذری‌زبانان در روز شنبه اربعین حسینی برگزار می‌شود.
مراسم عزاداری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز این هفته بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج اسلام بندانی‌نیشابوری، حسینی‌قزوینی و رفیعی و مداحی جواد برزگر، سید محسن بنی‌فاطمی، علی مالکی‌نژاد، سید رضا تحویلدار و محمدرضا بذری برپا خواهد شد.
برگزاری مراسم دعای توسل بعد از نماز مغرب روز سه‌شنبه از سوی هیأت رزمندگان اسلام، برپایی دعای کمیل بعد از نماز مغرب روز پنجشنبه با نوای محمدرضا بذری و قرائت زیارت اربعین بعد از نماز ظهر و عصر روز شنبه با نوای سید علی حسینی‌نژاد از دیگر برنامه‌های حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha