جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
داریوش باقرجوان - مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

حوزه/ باقرجوان با ابراز اطمینان از برنامه ریزی ها برای تامین اتوبوس به منظور بازگشت زوار بیان کرد: پایانه های ما در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران آمادگی دارند و اتوبوس ها مستقر هستند تا زائران در برگشت هم با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، داریوش باقرجوان، مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با اشاره به اینکه تقریبا اهنگ برگشت زوار به کشور هم آغاز شده است، گفت: به نوعی زائرانی که تردد کردند و زیارتشان را انجام دادند در حال بازگشت هستند. روز گذشته در مرز مهران شاهد ورود ۷۵ هزار نفر از زائران بودیم. در مرزهای شلمچه و چذابه نیز به همین منوال است.

وی با ابراز اطمینان از برنامه ریزی ها برای تامین اتوبوس به منظور بازگشت زوار بیان کرد: پایانه های ما در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران آمادگی دارند و اتوبوس ها مستقر هستند تا زائران در برگشت هم با مشکلی مواجه نشوند.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه طبق آمارها از روز ۲۳ و ۲۴ مهرماه با ورود گسترده زائران به داخل کشور مواجه خواهیم بود، اظهار کرد: ما از ۲۴ تا ۲۹ مهر ماه در مرز مهران برای اینکه بتوانیم تعداد بیشتری از اتوبوس ها را در خود مرز داشته باشیم به صورت دو تکه ابتدائا از مرز مهران به شهرهای همدان، اندیمشک و کرمانشاه انجام خواهیم داد. سپس در این شهرها سفردوم زائران را به شهرهایشان خواهیم داشت.

وی در بیان دلیل این تصمیم گفت: این تصمیم به این دلیل است تا تعداد ناوگان بیشتری داشته باشیم و سریعا بازگشت کنند و زائران بعدی را بلافاصله جا به جا کنند. چون سال گذشته در مرز مهران به یکباره با ورود ۲۴۰ هزار زائر مواجه شدیم که این تجربه حکایت از این دارد که ما باید در لحظه تعداد بیشتری از اتوبوس هایمان را در مرز مهران داشته باشیم. برنامه ریزی دقیقی در این زمینه انجام شده است.

باقرجوان اظهار کرد: تا صبح امروز نزدیک ۲۲ هزار نفر از سراسر کشور با ناوگان حمل و نقل عمومی به مقاصد مرزهای چهارگانه جا به جا شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha